We hebben al weer een tijdje niks op de site gezet, maar we hebben wel weer een drukke en gezellige tijd achter de rug.
In februari zijn Robert, Neelie, Veerle en Lieke een week hier geweest, en het was enorm gezellig. Fantastisch om te zien hoe lief die twee nichtjes met hun nieuwe neefje om gingen; Veerle vooral heel zorgzaam, en Lieke vooral nieuwsgierig.


In februari zijn Robert, Neelie, Veerle en Lieke een week hier geweest, en het was enorm gezellig. Fantastisch om te zien hoe lief die twee nichtjes met hun nieuwe neefje om gingen; Veerle vooral heel zorgzaam, en Lieke vooral nieuwsgierig.


Verder natuurlijk samen genoten van het zwembad en vele andere leuke attracties in Dubai. En de twee broertjes waren zoals gewoonlijk vooral druk met de camera’s... De eindstand: Robert heeft gewonnen, met zijn prijsfoto van de Burj Khalifa!

Op 28 februari is Dieuwertje weer aan het werk gegaan op Khalifa Port, nu voor 3 dagen per week. Ze vindt het erg lekker om zich weer met wat uitdagingen bezig te kunnen houden, maar vindt het ook heerlijk dat ze nog 4 hele dagen over houdt om van Reijer te genieten. Op de dagen dat ze werkt zorgt nanny Priya voor Reijer. Ze is hardstikke lief voor hem, ze knuffelen veel, ze zingt liedjes voor hem, en ze gaan vaak samen wandelen. En op de dagen dat ze niet bij ons is droomt ze zelfs over Reijer.

In maart zijn Maarten en Katya met hun Maksim langs geweest. Maksim was toen 6 maanden, dus 2,5 maand ouder dan Reijer. Fantastisch om die twee mannetjes naast elkaar te zien. En leuk om met Maarten en Katya wat tips&tricks te kunnen uitwisselen. We hebben samen natuurlijk ook veel leuke dingen gedaan – de high tea in het Atlantis Hotel was voor ons ook weer helemaal nieuw.



Omdat het er naar uit ziet dat we dit jaar nog Dubai zullen verlaten, wordt het tijd om ons lijstje met “must do’s” te voltooien. En zo kwam het dat we eind maart voor onze verjaardagen een rondvlucht over Dubai hebben gemaakt. Het was geweldig! Helaas was het wel erg winderig, dus het zicht was niet zo best en het stuiterde nog al, maar het was een ervaring die we niet hadden willen missen!






En eind maart was Josine ook nog een dikke week hier, tijdens onze verjaardagen. Dat was weer erg gezellig. En ondanks dat Josine al zo vaak geweest is, hebben we toch ook nog een nieuw uitje gemaakt: uit eten in restaurant Magnolia in het Al Qasr hotel (dus leuk met een bootje er naartoe), een vegetarisch culinair hoogstandje. En Reijer heeft in die tijd met Bomma veel nieuwe kunstjes geleerd, zoals in zijn nieuwe kinderstoel zitten, op zijn buik rollen en zelfs zwemmen! Nou ja, zwemmen, hij was vooral erg onder de indruk van al dat nieuws om hem heen...

