Eind november hadden we een verrassend leuk feest - het Schotse bal. We hadden vooraf het gevoel dat we ons een beetje hadden laten strikken... Een bevriend stel had een keer in de groep gegooid 'joh, wie gaat er mee naar het Schotse bal? Is lachen, een kleinschalig feestje, lekker ongedwongen, platte schoenen mee voor een beetje Schots dansen, lekker whisky drinken...' Klonk leuk, dus voor we het wisten hadden we 20 man (overigens maar 1 echte Schot) bij elkaar die wel zin hadden in een feestje. Maar al snel bleek dat het "beetje Schots dansen" een bloedserieuze aangelegenheid was! Er waren zelfs 3 dansles avonden ingepland voor het zover was, want er waren tientallen verschillende huppeldansjes die geleerd moesten worden! Wij zijn naar 1 zo'n avond toegegaan. Anderhalf uur zwetend achter de feiten aangehuppeld kwamen wij tot de conclusie: dit wordt helemaal niks...!
Dus wat een verrassing toen uiteindelijk bleek - het Schotse Bal was echt een van de leukste avonden die we hier tot nu toe hebben gehad! Wat een pret, wat een ongedwongen gezelligheid, wat boffen we met zo'n leuke vriendengroep... En volgend jaar staan we er zeker weer!
Dus wat een verrassing toen uiteindelijk bleek - het Schotse Bal was echt een van de leukste avonden die we hier tot nu toe hebben gehad! Wat een pret, wat een ongedwongen gezelligheid, wat boffen we met zo'n leuke vriendengroep... En volgend jaar staan we er zeker weer!