Na onze prachtige rondreis zijn we ook nog 3 weken naar Nederland geweest. Helaas moest Bas terug naar Beijing om te werken, maar Dieuwertje en de kinderen hebben het heerlijk gehad!
Heerlijk spelen bij Oma Betty en Opa Loek in de tuin (en het kabouter bos!)
Zwemmen en BBQ-en bij Tante Carin en Oom Ron (en Chip!)
...en naar de kinderboerderij
Met Beijing vrienden naar het strand en lekker BBQ-en
Lekker thuis bij Bomma spelen.
En zo kon Dieuwertje naar de Markthallen in Rotterdam...
...en naar de ARTzuid tentoonstelling in Amsterdam.
...en naar Scheveningen.
Toen Bas weer terug in Nederland was gingen we lekker met z'n allen konijntjes zoeken op de hei...
...en met het konijntje van Veerle en Lieke spelen.
En toen ook nog met Robert, Neelie, Veerle, Lieke en Oma Betty naar de Julianatoren!
Wat een heerlijke vakantie! De kinderen moesten er wel een beetje aan wennen dat er zo weinig mensen foto's van ze maakten, dus dat hebben wij maar gecompenseerd... :)
Heerlijk spelen bij Oma Betty en Opa Loek in de tuin (en het kabouter bos!)
Zwemmen en BBQ-en bij Tante Carin en Oom Ron (en Chip!)
Met Bomma naar Artis...
...en naar de kinderboerderij
Met Beijing vrienden naar het strand en lekker BBQ-en
Lekker thuis bij Bomma spelen.
Reijer en Flinne gingen bij Opa Tinus en Oma Clariet aan boord logeren, samen met Lotte en Wieger.
En zo kon Dieuwertje naar de Markthallen in Rotterdam...
Toen nog met Bomma naar Muiderslot...
...en naar Scheveningen.
Toen Bas weer terug in Nederland was gingen we lekker met z'n allen konijntjes zoeken op de hei...
En toen ook nog met Robert, Neelie, Veerle, Lieke en Oma Betty naar de Julianatoren!
Wat een heerlijke vakantie! De kinderen moesten er wel een beetje aan wennen dat er zo weinig mensen foto's van ze maakten, dus dat hebben wij maar gecompenseerd... :)