maandag 6 augustus 2007

Huis zoeken



Wonen in Dubai is niet goedkoop en de huurprijzen stijgen per jaar met 15-20%. Toch hopen we met het budget vanuit KLM een huisje te kunnen bemachtigen, de beste mogelijkheid lijkt nu de wijk Springs in Emirates Hills. Dit ligt ook voor Dieuwertje gunstig want zij moet waarschijnlijk richting Abu Dhabi rijden voor haar werkzaamheden bij Boskalis. Bas rijdt juist de andere kant op, naar centrum Dubai. Dus ook in Dubai rijden we 's ochtends elk een andere kant op en ook hier gaat Dieuwertje naar het zuiden en Bas naar het noorden)!

Geen opmerkingen: