Begin april zijn we een weekje naar Taipeh geweest. Wat een geweldige stad!
Het hotel:
Lekker eten in snack street / night market:
Bezoekje aan het AF/KLM kantoor, en gezellig geluncht met collega's:
Bezoekje aan Taipeh 101, de hoogste toren van het land:
Road trip naar prachtige Nanya kust, schitterende rotsformaties en enorm versterkte haventjes (ivm cyclonen):
Jiufen gold town, een oud goudmijn stadje in de bergen met prachtig uitzicht. Tegenwoordig vooral bezocht vanwege een toeristische winkel/snack street en een oud theater.
En tot slot nog een bezoek aan de Taipeh Zoo, met Aden en zijn familie. Aden woont inmiddels in Taipeh, maar hij was Reijer's eerste goeie vriendje in Beijing. En wat waren ze blij om elkaar weer te zien!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten