zaterdag 9 januari 2010

De feestdagen

Sinterklaas heeft gelukkig ook dit jaar Dubai weer kunnen vinden, maar helaas kon zijn Amerigo niet mee deze keer, dus had hij een lease-kameel geregeld. En Sinterklaas zijn kostuum was ook aangepast op de locale temperaturen...kijk maar naar zijn benen.

Kerst hebben we thuis gevierd met Onno en Clariet, met een uitgebreid diner. Erg lekker, en erg gezellig!

En ook Oud en Nieuw was dit jaar een thuis-wedstrijd, gezellig met Edwin en Florence. De zelfgemaakte oliebollen waren heerlijk (al zeggen we het zelf)!

Geen opmerkingen: