
Kerst hebben we thuis gevierd met Onno en Clariet, met een uitgebreid diner. Erg lekker, en erg gezellig!


En ook Oud en Nieuw was dit jaar een thuis-wedstrijd, gezellig met Edwin en Florence. De zelfgemaakte oliebollen waren heerlijk (al zeggen we het zelf)!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten