zaterdag 9 januari 2010

Reijer!

Onze lieve kleine Reijer is inmiddels al 7 weken oud, dus het wordt de hoogste tijd om de weblog bij te werken.

Na een korte opstartperiode groeit Reijer inmiddels als kool. Hij drinkt goed, huilt weinig, slaapt veel (maar nog niet door de nacht), kan tijden lang alleen spelen met een knuffel in de box, en hij is natuurlijk super lief! En sinds een week kan hij ook heel goed lachen, al blijft het moeilijk om dat op de foto te krijgen.

Reijer heeft inmiddels al zijn Opa’s en Oma’s ontmoet (en om zijn kleine vingertjes gewonden). Hier onder een aantal foto’s van zijn eerste 7 weken...
1 uur oud

2 dagen oud, met trotse ouders in het ziekenhuis

5 dagen oud, met Bomma’s pink die heel lekker is

2 weken oud, met vriendinnetje Juliane in de box

4 weken oud, met Oma Betty en Opa Loek

5 weken oud, met Opa Tienus en Clariet

7 weken oud...

Geen opmerkingen: