Op zondag 1
juni ging Bas met een grote groep bekenden uit de buurt naar het Great Wall
Music Festival – super gezellig en natuurlijk goeie muziek, met als hoogtepunt Afrojack en Armin van Buuren! Helaas heeft het
van 6 tot 9 uur gegoten van de regen, maar dat mocht de pret niet drukken.
En de hele organisatie was natuurlijk lekker Chinees: nergens iets te eten te krijgen, de drank veel te snel uitverkocht, en de lichteffecten hielden er regelmatig mee op... Zoek de verschillen!
En de hele organisatie was natuurlijk lekker Chinees: nergens iets te eten te krijgen, de drank veel te snel uitverkocht, en de lichteffecten hielden er regelmatig mee op... Zoek de verschillen!
Dieuwertje baalde
enorm, want zij kon helaas niet mee (wij kunnen Emmelijn nog niet een hele dag
alleen bij Daisy te laten). Als “wraak” daarom hier wat leuke selfies van Bas,
haha!!
En voor de
echte liefhebbers hier nog twee filmpjes.
Het begin... Na
lang wachten hoor je dan eindelijk de sirene... En dan!
En ook het
begin van Armin van Buuren mag natuurlijk niet ontbreken!









Geen opmerkingen:
Een reactie posten