zaterdag 14 november 2015

Klappe en Yvette in Beijing

Half september waren Erwin Klappe (clubgenoot van Bas) en Yvette een paar dagen in Beijing, voordat zij begonnen aan hun maand rondtrekken door China en Tibet. Super gezellig, natuurlijk!
 
 

Geen opmerkingen: