db-expats
zaterdag 14 november 2015
Klappe en Yvette in Beijing
Half september waren Erwin Klappe (clubgenoot van Bas) en Yvette een paar dagen in Beijing, voordat zij begonnen aan hun maand rondtrekken door China en Tibet. Super gezellig, natuurlijk!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten