Reijer had van
21-25 april de “Experience China Week” op school – een fantastische week voor
de kinderen, waarin ze kennis konden maken met allerlei Chinese activiteiten:
Chinese maskers en waaiers verven, Kung Fu les, in het park met een diabolo
spelen en bellen blazen, Tai Chi les, naar de bloemenmarkt, een pandabeer
knutselen, vliegeren, en met ‘penselen' met water op de stoep verven, enz., enz.
En ook ontdekken hoe allerlei Chinese hapjes gemaakt worden en natuurlijk hoe
ze smaken, zoals: Tang Hulu, Jianbing, Noodles en Dumplings. Wat een bofkont!
Op maandag was er ook nog een sportdag op school aan gekoppeld, en daar zijn Onno en Clariet nog gaan kijken, daarom hebben we deze mooie foto’s!
Op maandag was er ook nog een sportdag op school aan gekoppeld, en daar zijn Onno en Clariet nog gaan kijken, daarom hebben we deze mooie foto’s!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten