Begin april
waren Bas z’n nicht Elize en haar goeie vriendin Lonneke voor een paar dagen in
Beijing. Wat een mooie reis hebben zij gemaakt: Dubai, Hong Kong en Beijing –
om jaloers op te worden! En wat gezellig dat ze ook nog de tijd hebben genomen
om even bij ons een kijkje te komen nemen. Een goeie reden om weer eens Peking
eend te eten...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten