dinsdag 13 mei 2014

Elize en Lonneke in Beijing

Begin april waren Bas z’n nicht Elize en haar goeie vriendin Lonneke voor een paar dagen in Beijing. Wat een mooie reis hebben zij gemaakt: Dubai, Hong Kong en Beijing – om jaloers op te worden! En wat gezellig dat ze ook nog de tijd hebben genomen om even bij ons een kijkje te komen nemen. Een goeie reden om weer eens Peking eend te eten...

Geen opmerkingen: