Dieuwertje is met een paar vriendinnen naar "798 Art District" geweest: het terrein van een voormalige elektriciteitscentrale en aanverwante industrie is nu een hippe wijk vol galeries en restaurantjes.
Reijer's klas had een 'open morning', zodat de ouders eens konden kijken hoe de kinderen in Pre-K hun dag beginnen.
Lekker buiten spelen...
Lekker binnen spelen (en Emmelijn speelt al lekker mee!)...
Ook af en toe even met zijn tweetjes uit eten - deze keer in Temple Restaurant, mooi en lekker!
Emmelijn wordt al zo groot... Ze kruipt ook!
Reijer's schoolreisje naar Tuanjiehu Park.
Naar het Aquarium in Beijing Zoo, samen met Lisette, Julie (klasgenootje van Flinne) en Beau
Reijer zijn proefles 'kid's boxing' was niet zo'n succes. Hij heeft een uur vanaf de zijlijn toegekeken, en toen besloten dat hij het niks vond.
Maar zijn zwemlessen op zondag ochtend (op school) vindt hij super! Wat ons al die jaren niet is gelukt, kreeg Ms. Kate in 3 lessen al voor elkaar: Reijer die z'n hoofd onder water doet, en zelfs een stukje onder water zwemt?!
Midden in de stad, en toch ook midden in de natuur...
De leukste kapper van Beijing...





Geen opmerkingen:
Een reactie posten