Feestje voor Dieuwertje
Toen Dieuwertje vorig jaar 40 werd, hebben we geen feestje gegeven, omdat Emmelijn er nog maar net was. Dus met de volgende verjaardagen in zicht leek het ons een prima moment om toch nog een feestje te geven! Dankjewel Bas, het was een top avond!!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten