donderdag 3 september 2015

Nienke Menno Lotte en Wieger!

Eind april waren Nienke, Menno, Lotte en Wieger bij ons in Beijing, wat gezellig! Ze hebben de stad flink verkend, en zijn daarna op rondreis gegaan naar Pingyao, Xian en Shanghai. En wat leuk om de neven en nichten zo samen te zien!!!

 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen: