Het laatste weekend van mei is Dieuwertje een lang weekend naar Oslo vertrokken, om met haar hele jaarclub een weekendje bij Floor te logeren. Wat was het gezellig! Het was de lange reis meer dan waard. En we waren natuurlijk allemaal geen spat veranderd!!!
(En nog dankjewel, Bas, dat jij thuis het fort bewaakt hebt. xxx)
(En nog dankjewel, Bas, dat jij thuis het fort bewaakt hebt. xxx)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten