We zijn tijdens de Kerstvakantie (3 weken) gewoon lekker in Beijing gebleven. Helaas was het weer (nou ja, de lucht) erg vies, dus we hebben veel binnen gedaan...
Samen de Kerstboom optuigen
Schminken
Reijer's nieuwste hobby: knikkerbanen bouwen (met heel wetenschappelijk eerst een getekend 'plan'!)
Lekker thuis hangen en samen spelen
Naar de Lego speeltuin
En toen was het Kerstmis!
En Oud en Nieuw! Samen oliebollen bakken.
Bas en Dieuwertje zouden met Oud en Nieuw naar een feest-diner gaan, maar helaas kreeg Dieuwertje een buikgriepje, waardoor Bas uiteindelijk alleen moest... Maar het was gezellig!
En we zijn een paar dagen laten nog even lekker met zijn tweeën terug geweest! En af en toe een feestje is ook wel gezellig...
Verder zijn naar het Science Museum geweest (met speciale kinderafdeling)
En ook nog een dagje gefietst naar het Urban Planning Museum en naastgelegen Railway
Museum
Al met al was het een hele fijne vakantie!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten