Schande, wat hebben wij lang deze blog laten liggen...!! Tijd om daar verandering in te brengen.
We beginnen maar even met iets algemeens: hier in Beijing worden bouwplaatsen afgeschermd met grote muren, en deze muren worden behangen met posters.
Wat precies de functie en boodschap van de afdrukken is, weet ik nog steeds niet, maar een ding is zeker - ik vind het prachtig, en ik word er blij van!
We beginnen maar even met iets algemeens: hier in Beijing worden bouwplaatsen afgeschermd met grote muren, en deze muren worden behangen met posters.
Wat precies de functie en boodschap van de afdrukken is, weet ik nog steeds niet, maar een ding is zeker - ik vind het prachtig, en ik word er blij van!





Geen opmerkingen:
Een reactie posten