In november waren de Pieten al in Beijing - er was een knutselmiddag georganiseerd door de Nederlandse school (waar Dieuwertje werkt), en zo konden Reijer en Flinne alvast even kennis maken met de Pieten, en 's avonds natuurlijk hun schoen zetten!
En in december was het echt zover - toen kwam Sinterklaas ook! Op de NL ambassade, zonder Amerigo maar met een alternatief vervoersmiddel... Een stralende dag, maar ook super spannend natuurlijk...
En in december was het echt zover - toen kwam Sinterklaas ook! Op de NL ambassade, zonder Amerigo maar met een alternatief vervoersmiddel... Een stralende dag, maar ook super spannend natuurlijk...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten