zondag 26 april 2009

Bas in Iran

Op 18 april is Bas even op en neer naar Iran geweest. Deze keer om het 60-jarig bestaan van KLM in Iran te vieren. Zoals altijd als hij naar Iran gaat, was er ’s avonds bij de country manager thuis een gezellig feest georganiseerd – feesten kunnen ze goed daar in Iran! Maar wel altijd thuis, want in het openbaar kan dat soort losbandigheid helemaal niet. En Teheran lag er mooi bij met de besneeuwde bergtoppen op de achtergrond.

Liefs,

db

Geen opmerkingen: