zondag 26 april 2009

Oranjebal 2009 - Op die fiets!

Op 23 april was het weer tijd voor het Oranjebal in Dubai – thema: op die fiets! Weer een oer-Hollands feestje met 900 Nederlanders, veel bier, bitterallen, poffertjes, haring en een swingende NL band – nummers van Andre Hazes, de Toppers, Jantje Smit, ze zijn allemaal de revue gepasseerd...

Liefs,

db

Geen opmerkingen: