Op 30 november was het dan zover - Sinterklaas had even tijd gemaakt in zijn drukke schema om ook in Beijing op de NL ambassade langs te komen! Maar hoe is hij nou zo snel uit Nederland hierheen gekomen? Dat moet wel een tover bakfiets zijn geweest?!
Flinne was die dag niet helemaal lekker, maar Bas en Reijer zijn natuurlijk wel even een kijkje gaan nemen. En Reijer heeft een chocolade letter gekregen, en de Sint daar keurig een handje voor gegeven! Wie had dat gedacht....?!
Flinne was die dag niet helemaal lekker, maar Bas en Reijer zijn natuurlijk wel even een kijkje gaan nemen. En Reijer heeft een chocolade letter gekregen, en de Sint daar keurig een handje voor gegeven! Wie had dat gedacht....?!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten