dinsdag 3 februari 2015

Reijer in 798 Art District

Afgelopen zondag wilden Josine en Dieuwertje samen naar 798 Art District gaan. Reijer wilde ook wel mee, met de belofte dat hij mocht kiezen waarvan we foto's zouden gaan maken... Het was hartstikke gezellig, en hier het resultaat!

Eerst een beetje inkomen...
"Kijk mama, ik wil deze! En deze ook!"

"En nu deze!" Waarom dan, vind je die mooi?
"Nee, niet zo, maar er zit GOLDEN in, en dat is mijn lievelingskleur."  
 
"Kijk eens wat een leuk popje, maar die heeft maar 1 oog - zielig hoor."
 
 
"Nu wil ik zelf de foto's maken, mag dat? Coole ster..."

"Wow, allemaal coole dingen...!"
 
 "Kijk, deze lijkt wel een GAME, zoek-de-verschillen! Ik zie er al een!"

 OK, Reijer, ga hier maar eens goed rond kijken,
en vertel me dan maar welk schilderij jij het leukst vindt.
"De SKELETON is de coolste! En de regenboog is het mooist."
 
 "En nou moeten jullie ook kiezen welke je de coolste en de mooiste vindt!"
De keuze van mama: 
 
En de keuze van Bomma:


 "Is dat van een écht vliegtuig?!" 
 
 "Waarom mag ik hier niet op staan, dat deden die Chinese mensen toch ook?!"

"Hoe moet je zo'n telefoon dan vast houden?!
 
 "Een Transformer robot!"

"Lunch..."
 
"Zijn dat échte dino's geweest?" 

 "Haha, 4 ogen, da's grappig!"
 
"En deze is ook leuk, ik wil er samen op staan!"
 
...en zoals gewoonlijk werd Reijer zelf ook als een GOLDEN kunstwerkje op de foto gezet...
 

Geen opmerkingen: