db-expats
zondag 1 februari 2015
Weer terug in Beijing
Reijer is nog steeds fan van de Politie.
Flinne heeft een luier-muts.
Emmelijn geniet van de aandacht van 'haar' twee ayi's (links Suping, rechts Daisy).
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten