Op zondag zijn we met Josine naar de Verboden Stad geweest.
Fenomenaal... Eigenlijk niet te beschrijven, het is zo groot en prachtig! Elk
plein leidt weer naar een nieuw schitterend gebouw, wat weer toegang geeft naar
een volgend immens plein. Echt ongelofelijk. Met de kinderen erbij was het
natuurlijk niet te doen om overal lang bij stil te staan, maar het is een fijn idee dat we hier nog heel vaak kunnen
terug komen.
De foto’s doen natuurlijk absoluut geen recht aan dit
wereldwonder, maar bij deze toch een selectie...
Oh, ja, en ook hier was het weer idioot om mee te maken dat
sommige mensen meer moeite deden om ons op de foto te krijgen dan de Verboden
Stad. Maar we hebben de tegenaanval ingezet, we nemen nu ook foto’s van de
fotograferende Chinezen, haha.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten