zondag 3 november 2013

Zondag 27 oktober - de Verboden Stad

Op zondag zijn we met Josine naar de Verboden Stad geweest. Fenomenaal... Eigenlijk niet te beschrijven, het is zo groot en prachtig! Elk plein leidt weer naar een nieuw schitterend gebouw, wat weer toegang geeft naar een volgend immens plein. Echt ongelofelijk. Met de kinderen erbij was het natuurlijk niet te doen om overal lang bij stil te staan, maar het is een  fijn idee dat we hier nog heel vaak kunnen terug komen.
De foto’s doen natuurlijk absoluut geen recht aan dit wereldwonder, maar bij deze toch een selectie...
Oh, ja, en ook hier was het weer idioot om mee te maken dat sommige mensen meer moeite deden om ons op de foto te krijgen dan de Verboden Stad. Maar we hebben de tegenaanval ingezet, we nemen nu ook foto’s van de fotograferende Chinezen, haha.
 
 
 
 

Geen opmerkingen: