En we hebben weer een grote stap
naar het echte expat bestaan genomen: we hebben een Ayi gevonden! Ze heet
Daisy, is 29 jaar, en ze spreekt goed Engels. Ze komt 5 middagen in de week - wat
een luxe. Ze maakt schoon, doet de afwas, de was, de strijk, speelt lekker met
de kinderen, en ze kan ook nog lekker koken! En het beste: ze gaat haar eigen
gang en neemt zelf initiatief (en dat is best bijzonder voor een Chinese), dus
een ongelofelijk fijne hulp om in huis te hebben. De kinderen zijn ook blij:
als ze ’s middags binnen komt roept Flinne gelijk “Daisy!” en pakt ze snel haar
schoentjes om samen naar de speeltuin te gaan. En Reijer wil ook liever dat
Daisy hem van de schoolbus komt halen dan mama... Hmmm?!
Al met al lijken we het dus heel goed getroffen te hebben, en het is ook een heerlijk vooruitzicht voor als de baby over een paar weken geboren wordt.
Al met al lijken we het dus heel goed getroffen te hebben, en het is ook een heerlijk vooruitzicht voor als de baby over een paar weken geboren wordt.


Geen opmerkingen:
Een reactie posten