Op 24 oktober was het tijd voor een feestje: met een gezellige groep vrienden zijn we naar het Britse Bal gegaan, met als thema Alice in Wonderland.
De kinderen vonden die verkleed spullen ook wel leuk! En zeg nou eerlijk... Het staat hen eigenlijk beter, he?!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten