zaterdag 26 december 2015

Willem Alexander in Hanghzou

Het koningspaar in Beijing was een speciale ervaring, maar wat Bas vervolgens meemaakte?! Baas boven baas, zullen we maar zeggen...

Op 29 oktober was koning Willem-Alexander in Hanghzou. Dit was niet meer in het kader van het staatsbezoek, maar hij bleef nog enkele dagen in China om de Nederlandse handelsmissie te ondersteunen. Meerdere Nederlandse bedrijven werken samen met de Alibaba Groep uit Hangzhou en het was dus een mooi moment om een Alibaba - Holland dag te houden, in het bijzijn van Jack Ma. Jack Ma is de CEO van Alibaba en de één na rijkste Chinees. Ook KLM werkt samen met Alibaba en daarvoor mocht ik, na eerst wat vragen op het podium, een contract ondertekenen onder toeziend oog van de koning, Jack Ma en KLM CEO Pieter Elbers. Erg bijzonder om dat te mogen meemaken en ook in Nederland werd het breeduit gemeten in de pers.





Geen opmerkingen: