In oktober kregen we weer bezoek: Josine en Susan (vriendin uit de VS), zo gezellig! En voor ons natuurlijk een goeie reden om weer lekker de hutongs in te duiken en samen veel uit eten te gaan.
En, net als 6 jaar geleden in Dubai, was het weer erg boeiend om te zien hoe er voor Susan een wereld open ging... Haar door de Amerikaanse media gecreƫerde beeld van China (en eerder Dubai) is zo anders dan de werkelijkheid, en wij vinden het geweldig dat zij zelf zo open en enthousiast is en graag haar mening bijstelt. Na een paar dagen in Beijing zijn ze samen nog 10 dagen gaan rondtrekken: Pingyao, het Terra Cotta leger in Xi'an, het karstgebergte in Yangshuo, en tot slot nog naar Shanghai. Daarna is Susan weer naar huis gegaan, en kwam Bomma nog gezellig terug naar ons.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten