Om het bezoek van Bomma extra te vieren, hebben we onszelf lekker getrakteerd op een nachtje in een prachtig huis bij de Chinese muur. Een traditioneel Chinees huisje omgetoverd tot een prachtig en sfeervol huis! De kinderen vonden de rots in de woonkamer het allerleukst, en ze wilden er eigenlijk wel blijven wonen... (En wij ook!)
De volgende dag natuurlijk tijd voor een wandeling op de muur. Erg mooi met de herfstkleuren! En met de laatste restjes sneeuw konden Reijer en Bomma nog mooi een paar sneeuwpopjes maken. Helaas was de glijbaan dicht, dus hebben we de stoeltjes lift een keer naar beneden genomen. Eens maar nooit weer! Iets te Chinees... Brrrr, heel eng.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten