zaterdag 30 augustus 2014

Fietsend door de hutongs

Laatst zijn we op zondag lekker gaan fietsen met Max, Pauke, Luuk, Maj en Ties. Echt een ideale manier om door de hutongs te toeren! En wat een bekijks, met al die (min-of-meer) blonde kindjes in een bakfiets. Wat een super leuk dagje...

 
 

 

 

Geen opmerkingen: