zaterdag 30 augustus 2014

Naar school

Op 11 augustus was het tijd om weer naar school te gaan. Voor Reijer en Flinne allebei hartstikke spannend, want BCIS heeft een nieuwe campus geopend voor de peuter/kleuter klassen: de ECC (early childhood center), dus alles is nieuw! Maar oh, oh, wat een prachtige school... Een gloednieuw gebouw, met splinternieuwe inrichting, op een prachtig aangelegd terrein, met buiten- en binnen speeltuinen, voorzien van de laatste snufjes om de luchtkwaliteit te waarborgen. En dan krijgen ze allebei 5x per week Chinese les, 2x per week gym, 2x per week Art, 2x per week muziek les en eens per week naar de bieb. Wat een bofkonten zijn we dat we de kinderen naar zo'n school kunnen sturen. Ze vinden het zelf ook hartstikke leuk dat ze nu op dezelfde school zitten, ze komen elkaar regelmatig tegen, en spelen dan ook wel eens samen.
Helaas mag Flinne nog niet met de schoolbus, dus zij moet elke dag gebracht en gehaald worden. Reijer gaat wel vaak met de bus, maar dan moeten we 's ochtends dus tegelijkertijd twee kanten op - naar de auto en naar de bushalte. En dat kan niet als Bas op reis is... Jammer, maar helaas.

 
 
 
 
  
 

Geen opmerkingen: