donderdag 28 augustus 2014

Zomervakantie - deel 2: logeren

We zijn begin juli met zijn allen vanuit Frankrijk terug gevlogen naar Nederland, en helaas moest Bas toen al snel weer terug naar Beijing om te werken. Dieuwertje en de kinderen hebben de 2,5 week her en der bij familie doorgebracht: logeren bij Oma Betty en Opa Loek en lekker keten met Veerle en Lieke, logeren bij Bomma in haar prachtige nieuwe appartement, logeren bij Opa Tinus en Oma Clariet en Reijer is ook met hen mee gaan varen op de boot, samen met Lotte en Wieger. Ontzettend gezellig allemaal! Maar 2,5 week vliegt voorbij, en het steeds verkassen was best zwaar voor de kinderen (zie ook de foto's van overal slapende Flinne...), dus uiteindelijk hebben we helaas ook veel mensen niet kunnen zien. Erg jammer, maar ja.

 



 

 
En ondertussen was Bas dus in China. Hij moest veel reizen (weer prachtige steden gezien!), en hij heeft gelukkig dus niet zo veel alleen thuis gezeten. En wanneer dat wel zo was, werd hij goed opgevangen door de BB's - de Beijing Bachelors: al die andere mannen die ook alleen zaten in Beijing, terwijl vrouw en kinderen lekker op vakantie waren... Toppunt was wel een fietstocht met lezing door de hutongs, die uitliep op een kroegentocht, waarbij de fietsen natuurlijk wel allemaal voorzien waren van kinderstoeltjes, haha! Kroegtijgers...
Jinci temple in Taiyuan

Pingyao old city - zelfs de prullenbakken waren mooi!
 
 

Geen opmerkingen: