zondag 31 augustus 2014

Flinne 2 jaar!!

Op 20 augustus werd onze grote Flinne al weer 2 jaar - hieperdepiep hoera!!!
Helaas moest Bas die dag weer voor een paar dagen op reis, dus we hebben 's ochtends alleen snel onze eigen kadootjes (step van ons, discolamp van Reijer en Emmelijn) gegeven, en verder zouden we het zondag vieren. Maar daar stond 's middags lieve Daisy klaar, met een prachtige feestjurk voor Flinne en een echte Nederlandse appeltaart! De schat.
Zondag hebben we een feestje gegeven voor wat vrienden met hun kinderen. Het was super gezellig, en de kinderen hebben zich suf gespeeld! En 's middags volgde nog een aantal Skype sessies met familie in NL, om zo samen NOG meer kadootjes uit te pakken. En uiteindelijk maandag nog trakteren op school. En zo is ze bijna een week jarig geweest. Was dat daarna even afkicken voor Flinne...!
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen: