Hoera!! Onze lieve Reijer is 4 jaar geworden! Wat een grote vent...
Toen hij 's ochtends wakker werd, was het eerste wat hij vroeg: mama, wat hoorde ik toch toen ik in bed lag? Ik hoorde PANG PANG PANG?! ...Tja, de ballonnen hebben de overtocht niet allemaal goed overleefd, dus we hebben er heel wat moeten opblazen voordat we de kamer een beetje leuk versierd hadden, haha! Toen natuurlijk snel cadeautjes uitpakken, en daarna op zijn nieuwe step naar de bus.
Papa en mama mochten samen met Flinne naar school komen om de cakejes te brengen, zodat Reijer tijdens de 'morning snack' kon trakteren. Super leuk om te zien hoe hij daar lekker mee doet. En dat hij zich al goed op zijn gemak voelt, bleek wel toen de cakejes op waren, en Reijer zei: jullie mogen nu wel weer weg gaan, hoor, als jullie willen...!
's Middags thuis hebben we lekker taart gegeten met twee NL kindjes die ook met de schoolbus gaan. En de rest van de dag is achter de IPad doorgebracht, Skypend met alle familie in NL, om alle cadeautjes 'live' uit te pakken. Wat gezellig, en oh, was is Reijer verwend! Dank jullie wel allemaal!

1 opmerking:
Happy birthday Reijer!
It's good to see that you all look happy with your new life in Beijing.
Warm kisses from Dubai
Een reactie posten